23 Nisan 2014 Çarşamba

mutfak masa ve sandalyelerimi boyadim:)

Share

merhaba..uzunn bir aradan sonra nedendir bloga yazmak istedim ve diy yaptim :)) degil tabiki..yalnizca,yazmak icin bahane ..uzun zamandir dusundugum bir seydi..mutfak masami ve,sandalyelerimi degistirmek ..ama sonra eger beyaza boyarsam uzun bir sure daha kullanabilecegimi farkettim..once tabi bir kac yeri aradim en uygun boyayan mobilyacida bu isin 200 den asagi olamayacagini soyledi..ben ise 5er liradan 4 sise ile bu isi tamamlamis oldum..yalniz pis bir hastalik bastan.soyliyim..evdeki herseyi boyamak istiyorum simdi..:)
oncelikle bloglari hatmettim ve onlarca,secenek arasindan  kokusuz ve cabuk.kurumasi sebebi ile su bazli akrilik boyayi tercih ettim...ipek firca ve masa uzeri icin parmak rulo isimi gordu..zimparalama olayinida cok detayli yapmadim acikcasi.sonuc boyle..her mutfaga girdigimde icim aciliyor simdi..begendiniz mi?


Posted via Blogaway

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...