4 Temmuz 2010 Pazar

kına hazırlıkları tam gaz...

Share
                                                   kına sepetleri
                                                çanta şeklinde kokoş kına keseleri..:)
                                               1. maytaplar
                                               2.mumlar
                                               3.yaş kına kapları(kaplanacak)
                                               4.ağzı büzgülü çerez keseleri
                                               5.bir yastıkta kocayın yastığı(espri mahiyetinde)
                                               6.gelinlikli damatlıklı kutu
                                               7.avuç içi gülleri..
                                                 9. damat kınası için parmaklık
                                                10.halay mendilleri
                                                11.gelin yüz örtüsü
                                                12.konfetiler
                                                13. ay yıldızlı sadıç şalları
                                                14.eldivenler..(avuç içi gülleri var ama ossun:)
                           bindallısını arkadaşımdan ödünç aldım,bedenleri çok benziyor çünkü..
                                                  patişleri...çarıkmı deseydim  ??
                                bunlarda kına hatıralıkları..kendileri lavantalı ve mıknatıslıdır..klasik kına hatıralıkları bir zaman sonra kayboluyor veya atılıyor ..bunlar buzdolabında hep uçuşacaklar..ne zekiyim ama dimi:)
                                                 
22 sinde kardeşimin kınası  var ankarada...bende organizasyonla ilgili bazı takıntılar var mesela bir işin içinde yer alacaksam ucundan köşesinden mutlaka benim fikrim olmalı işte bazen can sıkıcı oluyor şöyleki eğer ben o iş için emek vermemişsem kendimi oolaya motive edemiyorum:) işte kına yaklaşırken de ben burdan alayım dedim malzemeleri.. bir kardeşim olduğundan ..ayrıntıların atlanma ihtimalini en aza indirgemek için bir aydır hatmettim siteleri...ve tabi tecrübeli arkadaşları.."başka,başka" sorularımla cinnet geçirttirdim..:)sizinde aklınıza gelen eksik varsa yazınkine eksikler beni deli ederrrrr...
Not: bir kaç bişi kaldı onlarla uğraşıyorum,tamamlayınca tamamlamış olacağım,ben tamam olacağım,ne olacaksa işte...:)
 

7 yorum:

sünter dedi ki...

O kadar güzel hazirlanmissiniz ki, eksikden ziyade baska hic bir yerde görmedigim ayrintilar var.
Kardesiniz cok sansli.
Insanin, Dügün dernek yaparken, bu gibi ince ayrintalari düsünen yakinlari olmasi nasil bir güzelliktir.
Dügününüz hayirli olsun, genclerde bir ömür boyu mutlu olsun

Sevgiler

mydepo dedi ki...

hobibox;memnuniyetle..
sünter ;aman aman sizin gibi saygı duyduğum imrendiğim bloggerlardan böyle sözler duymak ne hoş..ayçide size sahip olduğu için çok şanslı..teşekkürler..

Unknown dedi ki...

Aslında eksik değil fazlalıklar bile var bencede . Ellerine, emeğine sağlık, sayın organizatör.Yanlız müzik geldi aklıma , ilgili mekanda müzik olacaktır belki ama, yinede ençok beğendiğin, kınaya yakışır şarkı-türkü de temin edebilirsin.Zira bazen mekandaki mevcutlar yeterli olmuyor yada beğenilmiyor.Mesela "yüksek yüksek tepelere ev kurmasınlar"
olabilir.

Adsız dedi ki...

amanın! bu ne teferruat.. böyle miyi eskiden yahu. bir kına, bir türkü, birkaç damla gözyaşı ve bol gülüş yeterdi ne bileyim :)

hayırlı olsun.

mydepo dedi ki...

teyzoş; üzerinde çalışıyorum dediğim konulardan biri oydu..kına müzikleri cd si..ayrıca teşekkür ederim düşüncelerin için..her fırsatta söylüyorum ben teyzeme çekmişim die..:) iyiki çekmişim ama dimi..:)

mydepo dedi ki...

jto; evet bunların hepsi ayrıntı yani kemal ..aslında istenilen dediğin gibi bir zeval..:)

Gelinlik dedi ki...

hımm çok guzel paylaşım için teşekkurler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...