30 Ocak 2012 Pazartesi

haftasonu misafir sofrası..

Share
haftasonu teyzemler,kardeşim ve eşi akşam yemeğinde bizde buluştuk..çok keyifli ve eğlenceli bir akşam geçirdik.. bazı şeyleri örneğin portakallı kerevizi ve haşhaşlı keki ilk defa denedim ama benim favorim bu haşhaşlı kek oldu..çok sevdim..tiramisu yu şu hazır satılan karışım paketleriyle yaptım ve enfes oldu gerçekten,tavsiye ederim,çok pratik..tarifleri genelde netten aldım,netten aldıklarımı linkleriyle paylaşıcam ama kendi yaptıklaırmı isteyen olursa yazarım tabi..menümüz tam olarak şöyle..( ben panikatak olduğumdan yine evet eyine sofraya herşey konmadan önce fotoğrafladım ne yazıkki ..birde bazı ikramların fotoğrafını çekmeyi son ana bırakınca unuttum..isimleriyle yetincez artık:))
sütlü mantar çorbası, tık
portakallı kereviz
pirinçli ıspanak yemeği
mantarlı,kuşbaşılı ve kaşarlı sebze tava
krepli börek, tık
nohutlu pirinç pilavı
içli köfte (necladan)
ananaslı salata
portakallı haşhaşlı kek, tık
cevizli kabak tatlısı (necladan)
tiramisu ( hazır karışım paketlerinden)

krepli börek,,fırına verilmeden önce kaşarda serptim..

nefis haşhaşlı kek

kabak tatlısı

portakallı kereviz

içli köfte

tiramisu

1 yorum:

Gülay dedi ki...

Evet gerçektende her tat mükemmeldi.İnce düşünülmüş ve uğraş verilmişti, ellerine sağlık.Hoş sofra ve hoş sohbetli birlikteliklerin devamını dileriz tabiiki...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...