30 Ocak 2012 Pazartesi

arkadaş ziyareti..

Share
vandan çok samimi ve çok değer verdiğim ,her canımız sıkıldığında toplanıp toplanıp gittiğimiz,sohbeti hoş,kadirşinas,güzeller güzeli 3 çocuk sahibi ,namı diğer mızmıziye :)) arkadaşım necla deprem nedeniyle aylardır bursada kalıyordu..Ankaraya kızkardeşinin yanına iki haftalığına geldiğini duyunca çok sevindim..çukurambardaki enfes evlerine konuk oldum..evi fotoğraflamayı sultan la uğraşmaktan unuttum..tekrar gidersem inş çekicem..her zamanki gibi çok güzel bir iki saat geçirdik..vanda her fırsatta kendisinden istediğimiz,onunda hiç kırmaan devamlı yaptığı meşhurrrrr içli köftelerinden yapmıştı..her ne kadar diyette olsamda kırmayarak iki tane hüplettim:)) birde kabak tatlısı yapmıştıki çok leziz..onda  kadar ileri gitmeyerek çatalın ucuyla tattımm..tabi ikram bahane,muhabbet şahaneydi..hafta içi Ankaradaki depremzade:) arkadaşlarla tekrar bi araya gelicez inşallah..bu sefer bende tabi:))
not:  bende bir tarif alma manyaklığı vardır,ve devamlı kaybederim..ama bu tarifi neclaya tekrar yazdırıpp emin bir yere koydum..isteyenler için paylaşabilirimm..aylavyu necla ve ev sahibemiz tatlı sema...

3 yorum:

DEZ dedi ki...

ooohhh.. afiyetiniz olsun.. depremkentten selamlar;) gelemedik yine :(

mydepo dedi ki...

dezUMMM; sensiz herşey yarım,eksikk

DEZ dedi ki...

eyvallah hacım..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...