16 Kasım 2011 Çarşamba

bit pazarından alınan gömlek yenileme..

Share
aman ne biçim bi başlık oldu neyse:)
ankarada oturanlar bilir cumartesi pazar cebeci pazarını..bendede bi hastalıktır işte,bazen resmen krizim tutar giderim..
neyse geçen hafta bu gömleği görünce hemen aldım..(fiyatımı?:)) hımmm söylesemmi..söyluyorummm 1 tl evet yanlış duymadınız 1 tl:) gayet vintage ve klasik görünümlü ipek bir gömlek..hani bu ara jarse ve ipek gömlekler pek bi moda..onlara çevirdim şimdi gayet şık duruyor..hatta eşime gösterdim..ilk gösterdiğinde trendyoldan falan aldın zannettim dedi..fotoğraflarda ütüsüz ama sonra giyince bi ara koyarım ütülü fotosunu..

ilk hali


önce vatkaları çıkardım

sonra bu yakayı çıkarıp bebe yaka yaptım


düğmeler çıkarıldı..

bunlardan parlak sarı olanları seçildi

ve son hali..daha sonra giyilmiş halinide paylaşıcammm..:)

2 yorum:

ANTİGONE dedi ki...

ben de Ankara'da yaşarken en sevdiğim şeylerden biriydi bit pazarını eşelemek. her zaman güzel birşey çıkıyor çünkü. gömleğin rengi ve kumaşı çok güzel görünüyor. üzerinde de görelim ama. ellerine sağlık :))

mydepo dedi ki...

antigone; nası güzel dimi o pazar..butun kafamdakileri atıyorum oraya gidince terapi gibi..:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...