26 Nisan 2009 Pazar

trabzon...giresun...rize...

Share
gerçekten çok güzel bir yer..bir hafta boyunca çok güzel vakit geçirdik..önce vakfıkbire yerleştik,sonra hergün bir yerleri gezdik..rize ve giresunada gittik..ama ben en çok trabzonu beğendim..gelelim trabzon notlarına...
  • bir kere kafaları çok rahat,kendilerine olan güvenlerine bayıldım..kasma olayı yok ...
  • ekmeğine,helvasına,fındığına,akçaabat köftesine,mezgitine,herşeyine herşeyine bayıldım...
  • hiç kolbastı oynayan görmedim:)
  • çok çalışkan insanlar,bir karış toprağı boş bırakmamışlar,ekmişler..
  • evlerin bahçesiyle içiçe mezarlığı olan çok ev gördüm..şaşırdım!!
  • trabzon ekmeği gerçekten güzel,ufalanıp dökülmüyor ve yere dökülmüyor,tek bir şikayet;dış kabuğu çok sert..hep bırakıyodum:P
  • giyim yönünden uygun olduğunu söyleyemeyeceğim.örn. forum trabzon,Ankara daki ankamoll den çok daha pahalı geldi bana..
  • yani izmir gibi tek gezilir görülür değil,aynı zamanda yaşanır,yaşanılır da bir yer...
ilk olarak rize....




giresun...




trabzon...






Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...