31 Mart 2009 Salı

zeytin ile minnoş..

Share

bunlar evdeki yeni canlı formları.siyah olan tabiki zeytin ve turuncu olan minnoş..isimler kızlara ait.iki kere ölüm tehlikesi geçirselerde(misafir çocukları tarafından)şimdi gayet mutlularküçükken bizimde vardı,böyle büyük bir akvaryum..sonra babam bir sabah daha iyi beslensinler diye içine bir adet vitamin hapı attı:)tabi sabaha hepsi suyun üstünde.bunun üzerine minik bir kablumbağa aldık..eve aldığım her hayvanımıza koyduğum ismi koydum tabi bahçıvan::(önemli bir yere sahiptir hayatımda)oda bir misafirimiz eline alıp sevdiği sırada büyük bir çay kupasının içine düştü,zaten sonra fazla yaşamadı rahmetli:(inşallah bunlar uzun yaşar,çok seviyorum çünkü bide bazen böyle "cuk cuk" diye sesler çıkarıyorlar..o zaman elime alıp öpesim geliyo yaa...:)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

"güle güle yaşasınlar" mı denir :) bende de o turuncu olanın (cinsi nedir bilmem) morundan var :) Ve evet o sesler pek yaşam dolu :)

DEZ dedi ki...

acaip doğal anlatmışsın :) ben nefret ediyorum balılardan bön bön geziniyorlar ne sevebiliyorsun ne tepki veriyorlar.. evcil hayvanla bana gore değil adı ne olursa olsun.. zaten illa ki bi gün ölüp de yasa boğuyorlar o daha beter.. allah seninkilere uzun ömür versin :D

mydepo dedi ki...

sanırım onların cinsi japon balığı dediklerinden işte..)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...