31 Mart 2009 Salı

saksı,magnetler,resimler ve konserve kutuları...

Share

ilk olarak saksıyla başlayalım..araba koltuklarının baş kısmındaki fazla beyaz peluş kumaşla kapladım bu saksıyı..hoş durdu bence,salonun beyaz ağırlıklı havasınada uydu..


bunlarıda ,kızların resimlerini konserve kutularına yapıştırıp üzerinden (su geçirmesin diye)koli bandıyla giderek yaptım..yapışkanlı ciltlerlede çok güzel olur ama...


bu çerçevelerin 4 ünü ikea dan 1.5 liraya almıştım..içlerindeki çiçek figürlerini suluboya ve pastelle çalışarak yaptım..sonradan da tüh dedim keşke çok alıp bu şekilde hediye hazırlasaydım..ama bendenizin ikeada QU su düştüğünden aklıma gelmedi..:)

bunlarda sevgili anneannem ve yakışıklı dedemin gençlik fotoğrafları..hani şu bazı tüp firmaları reklamlı magnet veriyorlar ya işte bu fotoğraf çıktılarını onların üzerine yapıştırdım..şimdi buzdolabımın üstündeler...:)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...