8 Ocak 2009 Perşembe

popularite ye bakış...

Share


Oldum olası popüler olan herşeye uzak durmuş ve ısrarla yanaşmamıştım.Sanırım lise yıllarında daha bi depreşen anti-popülarist yaklaşımın uzun yıllar etkisinde kaldım.Ne mi demek istiyorum,herkesin dinlediğine,içtiğine,yediğine,okuduğuna ,izlediğine karşı tutum...Sinema için bu her zaman geçerli olmuyor,gösterimde ne varsa onu izleyebilirsiniz.Ama kitaplar ve müzik için çok sözkonusuydu.Mesela Kesmeşeker,Grizu,Pillibebek en undergrand gruplardanken,birden çoluk çocuğun ağzına düşünce tüm karanfil camiası olarak nefret edip,el çekmiştik..Bunun gibi son zamanlarda okuduğum Olasılıksız (kardeşimin tüm vermeme çabalarına rağmen ,annemin yanlışlıkla benim bavuluma koyduğu kitap:)) kitabı çok popüler olmadan okuduğum için çocukça bir sevince kapılmıştım.Kitaplığımda bir asırdır duran ve kitaplıktaki tüm kitapların okunması hasebiyle ,mecburen el atılan bir kitaptı O ;Vadideki Zambak ...Sonuç mu ;güzel ama kesinlikle bir boş zaman geçirgeci.Yani okumayan ne kaybeder :Türk filmi senaryolarının biraz daha edebi bir dille yazılmış olanını..O kadar ...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...