4 Şubat 2013 Pazartesi

Balikesir tatili ve ben ve ikizler ve bebek ve dikis:)

Share
Evett uzuncaa bir ara verdim farkindayim ama uc cocuk sahibi olmak hic oyle kolay bir sey degilmis.ikisi nasil buyuduyse ucuncude buyur olmuyormus:) inanilmaz bir sorumluluk ve caba gerektiriyor..ev isleri,ikizler,bebek,es,okul.. Idare etmek zor ama..amasi var tabiki.bir kere o sevgi..dunyadaki en guvenilir,en hakiki sevgi...herseyi tum yorgunlugu unutturan kokulari.. Ve birde uc kiz sahibi olmanin mujdesini biliyor ve gururlaniyorum tabiki ama insallah hakkiyla buyutup salih kullar olmalarini saglayabilirim..
                                                   
birde bu yogunluk yetmezmis gibi canta isinden sonra dikis dikmeyi cokkk sevdigimden giyim daha cokta etek dikiyorum bu aralar.. diktiklerimide sirasi gelince paylasacagim ins..su andada balikesir burhaniyede kardesimin yanindayiz topyekun..
Balikesire ilk gelisim...ilginc olan balikesire kardesimin ve benim gelecegimi bir ay oncesinde ruyamda gormustum..ondanmi bilmiyorum ama cok huzur dolu bir yer gibi geldi bana..
Daha bir icime dondum sanki..Ankara nin insani ciddi manada melankoliye surukleyen o materyalist havasindan uzaklasmsk iyi geldi sanki,tazelendim..
Ayvalik,akcay,orende harika..sanirim en cok akcayi sevdim..simdilik bu kadar balikesir fotograflariyla basbasa birakiyorum sizi:)




















Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...