31 Ekim 2012 Çarşamba

Salondan minik bir kac detay:)

Share
Salonumun dekorasyonuyla ilgili sorular artinca cokta ozele girmeden:) bir kac minik detay paylasmaya karar verdim..
Oncelikle israfa ve gosterise kacmadan dekorasyona yonelik alisveris yapmayi seviyorum .Bir evin yasayan bir ev olabilmesi icin (yani ruhu olan bir evden bahsediyorum) aksesuarlar cok cok onemli.. Cunku dogru aksesuarlari zevkinize gore yerlestirdiginiZde tamamen sizin zevkinizi yansittigini dusunuyorum.. Mobilya dukkani gibi dosenmis klasik evlerden hoslamiyorum.. Cok daha az paralara kendime huzur buldugum koseler olusturmayi seviyorum.. İleride kendi evime gectigimde cok daha fazla seyde degisiklik yapabilecegim.. O zaman komple paylasabilirim insallah:)
kendi yaptığım kağıttan gül ve kelebekler:) yapımını paylaşacağım bir sonraki postta

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...