4 Ocak 2012 Çarşamba

an itibariyle 75..ve müsebbibi Elif Ezgi Uzmansel..

Share
evet yan taraftaki diyet grafiğindende anlaşılacağı üzere an itibariyle artık 75 im.
.bloga yazı yazdığımda en son 78 dim..çok şükür 3 kg lik bir kayıpla 75 e düştük ..sağolsun çok değer verdiğim bir arkadaşımın listeleriyle bir yola koyulduk..
inşallah darısı 65 lerin başına..diyet listelerini paylaşmam  mümkün değil tabi..ama genel olarak karatay ve dukandan vazgeçerek ana ve ara öğünlü bir diyet yapıyorum. bol su tüketiyorum (günde 4 lt) ve 2-3 kupa yeşil çay,2 kupa kadarda form çayı içiyorum..
arada malesef kaçamaklarım oldu..sanırım onlar olmasa daha iyi bir sonuç alıcaktım..
evet gelelim müsebbimize ..bana tavsiyeler veren arkadaşım Elif Ezgi Uzmansel  aslında bir yazar..sımsıcak,duygu dolu,yeni tanıştığınızda bile 40,yıldır tanıyormuş hissi vererk,hemen etkisi altına alan,tanıdığım en iyi kalpli,yaşanmışlıkları en sahici,en içten kaleme döken bir yazar,kadın,anne..kendi tabiriylede "Eli kalem tutan, felsefeye aşık, siyaseti konuşan, edebiyatın peşiden koşan bir ben var… Hep okusun, hep yazsın, hep araştırsın istiyor. Karamsar, köşeli, taraflı bir ben. "..:)
Elif in okyanus odalar isminde bir kitabı var. yakından tanımak isterseniz adres burası.. 
eski kiloma dönüyorum adında bir bloguda var..bu blogda doğumdan sonra verdiği 28 kilonun hikayesini anlatıyor...motivem bozuldukça açıp okuyorum..tavsiye ederim..çok değerli bilgiler var,burada..

4 yorum:

ezgi'nin günlügü dedi ki...

Ben kendimi müssebbib değil sadece vesile olarak görüyorum, başaran ve buna azmeden sensin... İraden galip gelecek, ben buna yürekten inanıyorum. :)

Utku dedi ki...

Nasil kilo verdim hikayelerine bayilirim..blogunun da tiryakisi olurum ))

mydepo dedi ki...

ezgi; az bile inan söylediklerim,herşey için tekrar teşekkür ederimm
utku; teşekkürler :) izlemeye devam anacım o zaman..zaten senin gibi arkadaşlar sayesinde yarı yolda bırakmadan devam etmeye çalışıyorum..

ezgi'nin günlügü dedi ki...

Yeni gelişmeleri sabırsızlıkla bekliyoruz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...