31 Aralık 2011 Cumartesi

trendyol siparişi toetips ayakkabı bağcık sorunu..:(

Share
geçen hafta trendyoldan sipariş verdiğim toetips ayakkabılar elimde..rengine bayıldım..ama bordo değil sarı bağcıkla geldiler..oyuzden hala geri göndersemmi yoksa bu haliyle iyimi bilemiyorum..:(


trendyol a durumu bildirince arayıp ilgilendiler,yardımcı olacaklarını söylediler ama o kadar beklemekte istemiyorum..orjinal  bağcıklı hali en alttaki fotoda..sizce hangi bağcıkla daha güzel...fikrinizi söylerseniz beni bi dertten kurtaracaksınız:)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

bence bordo bir kurdelaylada sorunu çözebilirsiniz:))

filan nisa dedi ki...

bence de geri göndermek yerine bordo bi bağcıkla iki türlü de kullanabilirsin:) iyi günlerde mutlulukla giy,maşallah:)

mydepo dedi ki...

arkadaşlar teşekkürler..bende katılıyorum size ve geri göndermekten vazgeçtimm..

DEZ dedi ki...

hacı o kadar kötü değil benece ama içine sinmezse al bi tane bağcık. ne göndercen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...