11 Kasım 2011 Cuma

van ve ben..

Share
van da arkadsımın yazlığından van gölü..



hayatımın en güzel günleri Van da geçti..en iyi dostlukları orda buldum..nerelisin diyenlere vanlıyım diyorum,vandan daha çok hiçbiryeri sevmedim daha fazla çünkü..çok sevdim,sevildim..en çok orda olmaktan huzur duydum..tatillerde bile biryerlere gitmeyip vanda kalmak için arıza çıkarttım.:)..en güzel deniz van gölüydü benim için..en güzel onda yüzülürdü..en güzel sahiller orda..en güzel çaylar orda..en güzel muhabbetler göl ortasındaki iskelelerde..semaverlerde ki çaylarıyla..kalbimin yarısı hala orda,hiç değişmeyecek..şimdi bu halini görmek,duymak içimi acıtıyor..dua etmek,kabul edileceğini ummak istiyorum..herşey van için çok daha güzel olsun...

1 yorum:

pelinpembesi dedi ki...

evet bu acı herkesi sardı.dualarımız onlarla..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...