24 Ekim 2011 Pazartesi

yardım konusunda önemli birkaç hatırlatma!!

Share
ankara'da ODTÜ (fizik önünde) ve diğer üniversitelerde yardımlar toplanıyor.
 İstanbul Valiliği Van için yardım ve kampanyası için 0212 455 56 75 ve 0212 455 56 75 nolu telefonları 24 açık tutacak
Mng Kargo, PTT Kargo, Aras Kargo ve Yurtiçi Kargo ücretsiz gönderi yapıyor Adres: Van Merkez Belediye Garajı Kriz Masası 
vandepremi.com sitesi tüm sorulara cevap nitelikte.tüm telefonlar ve ihtiyaçlar yazıyor.. 
Kesinlikle yolladığımız ürünler ambalajli olmalı lütfen bunlara dikkat edelim aksi takdirde Kızılay kabul etmiyor 
Yardımlar Yurtiçi Kargo tarafından ücretsiz olarak bölgeye gönderilerek Afet Koordinasyon Merkezi ile ihtiyaç sahiplerine ulaştırılacaktır.
Evini depremzedelere açmak isteyenler haberhan@hotmail.com adresine bilgilerini mail atabilir! 

not:  
twitter inanılmaz bir misyon yuklendi ..hem yardımlar organize edildi,hemde hemen hemen tüm firmalar uyarılarak yardım etmeleri sağlandı.. 
şimdiye kadar 3 kişi twitlediği mesajlar sayesinde enkaz altından kurtarıldı..sosyal medya maksimum derecede faydalı oldu... 
benim gözlemlediğimse,erol köse nin çok önemli firmaları ve sanatçıları ağır dille eleştirerek seferberliğe katılmalarını sağlaması oldu..
not2:
hepiniz biliyorsunuz iki ay kadar önce vandan ankaraya taşındık..  
11 sene boyunca hayatımın en güzel günlerini yaşadım vanda..şimdi ayrıldıktan iki ay sonra onu böyle görmek ...çok fena oluyorum...:(
bebeğim daha buyuk olsaydı mutlaka gider yardım ederdim vanlı kardeslerime...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...