7 Ekim 2011 Cuma

markafoni alışverişi ve ayakkabı dolabı düzenleme..

Share
dikişlerim daha iyi duruma geldiğinden kalkıp bu fazla 10 kilomu:) vermek ve hareket etmiş olmak için kalkıp ayakkabılığı düzenleyeyim dedim...
daha önce yakalaladın com dan ayakkabı düzenleyici almıştım ama sadece 3 tane..denemek amaçlıydı çünkü daha çok..sonradan çok hoşuma gitti çünkü ben tam bir düzenleyici hastasıyım(ikea manyaklığımı tahmin edersiniz bu yuzden)..daha sonrada bir turlu alamadım...
sonra  fazla olan ayakkabıları kilere kaldırmak için yaklaşık bi 20 tane falan sipariş verip bu  ayakkabı kutularından almıştım a-box tan..gerçekten çok hoşuma gitti ,en azından düzenli duruyor ve daha az yıpranıyorlar o şekilde...

  en son markafoniden gelen 10 liralık hediye çekimide değerlendirmek için evok marka yeşil:) düzenleyicilerden aldım..


buda hoşuma gitti ama sanırım yakaladın comdan aldıklarım daha işlevsel.çünkü daha buyukler...böylece ayakkabı dolabını yazlıkları kaldırıp kışlıkları yerleştirmek suretiyle şöyle bir elden geçirdim..

4 yorum:

pastaguvercini dedi ki...

merhaba canım bebeğin hayırlı olsun inş. Allah hayırlı uzun ömür versin,sen kendini çok yorma sakın,40'ın çıkana hiç bişi yapmamaya bak,sonra nasılsa duracell'li gibi koşturacaksın:)o zaman uçacak o kilolar.. bu arada bloğuna yeni geldim, bende seni bloğumda görmek isterim,sevgiler..

uğurböceği dedi ki...

süper olmuş

ANTİGONE dedi ki...

yeşil olan çok enteresanmış. ilk defa görüyorum.

mydepo dedi ki...

pasta guvercini ;teşekkür ederim ,haklısın dinlenmem lazım ama duramıyorum işte:))
uğurböceği; çok teşekkürler..
antigone;evet banada farklı geldi,hemen aldım:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...