1 Haziran 2011 Çarşamba

krem şantili kurabiye,peynirli bazlama

Share


mutfağa girmek,değişik şeyler denemek terapi gibi..
bide ilk yapışta yüksek reaksiyonlar alırsa..:))
un kurabiyesinden ve damağa yapışan o ağır tadından nefret eden ben bu kremşantili tarifi deneyince hafifliğine inanamadım..
tabi yapılışındaki pratiklik inanılmaz..tarif  burdan  mutlaka deneyin..aynı hafta içinde biri vanilyalı ve diğeri kakaolu kremşantiyle iki kez yapıldı..eşimde arkadaşlarımda bayıldı..:))
diğeri peynirli bazlama..onuda mayalı hamuru açarak yaptım.. normal yufkayla gözlemeden fenalık geldiğinde süper oluyor..
diğeri tatlı krizine girince yapıverdim..hepsi hazır puding..biri antep fıstıklı puding-sevmedim,diğeri muzlu puding-zaten severim,diğeri ahududulu puding- sevmedim..:))

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...