20 Mayıs 2011 Cuma

birazda hamilelik hakkında...

Share
             sanırım çookkk uzun zamandır bu durum hakkında pek yazı yazmadım... şu an itibariyle 25.haftam bitmek üzere..ilk gebeliğe göre çok daha iyi bir hamilelik geçiriyorum diyebilirim maaşallh:)) ilk gebelik ikiz olduğu için belkide bu tekiz gebelik çok daha rahat gibi..inşallah böyle devam eder..şu ana kadar 5 kilo aldım..tartının 6 kilo gösterdiği günlerde oluyor ama en doğrusu sabah aç karnına 5 kilo almış olduğum gerçeğidir.. bundan sonra her ay 2 kilo alınıyormuş..eğer öyle olursa sanırım 12 kiloyla bitirebilirim..
   gelelim alışverişe...bebek kıyafeti olarak henüz tek bir çorap dahi almadım..çünkü kuzenim ve arkadaşlar sayesinde hemen hemen herşeyi var şimdiden..annemin aldıklarını da görmedim ama baya bişide  o almış..ben sadece bir  iki yabancı siteden bişileri sepette bekletiyorum..sanırım onları son ay alıcam...sitelerden biri bu..diğeride bu...:)
        diğer bir konu çatlak kremi sorunu...ilk gebelik te 20 kg aldığım ve zayıf olarak hamile kaldığım ve birde üstüne ikiz gebelik yaşadığım için çatlaklarım var..bu sefer internette en olumlu yorum alan kremlerden biri olduğu için ve en azından  çatlaklara yenilerini eklememek adına lireac phytolastil jel kullanıyorum..ikinc kutuya geçtim.sanırım 5. aydan itibaren kullanıyorum..minimoyda baya bi indirim vardı iki kutusunu 79 liraya aldım kargoda ödemedim..şu an için memnunum.yeni oluşan çatlak yok..ama garanti değil tabi..

şimdilik sanırım bu kadar...:)

2 yorum:

essra dedi ki...

sitemde bahsetmiştim..kamelya yağı...iyi nemlendiriyormuş..

mydepo dedi ki...

essra teşekkürler denicem en kısa zamanda alıp..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...