22 Ağustos 2010 Pazar

cins cinsi çeker...

Share
Murtaza’nın yanına bir kadın gelerek dedi ki:
- Çocuğum damda oynarken  oluğun üzerine düştü. Çağırıyorum gelmiyor, bıraksam düşüp  helak olacağından korkuyorum. Akıllı değil ki; yanıma gel, tehlikeden kurtul diyeyim de anlasın. Elimle işaret ediyorum, anlamıyor. İşin aksi; anlasa bile dinlemez.  Mememi göstererek, sütümü hatırlattım; benden yüzünü, gözünü çeviriyor. Allah hakkı için, ey ulular ; siz, hem bu âlemde, hem o âlemde âcizlerin ellerinden tutan, onlara yardım eden erlersiniz.  Benim de derdime çabuk bir derman bulun ki; gönlümün meyvesini kaybetme endişeleri dolan içim rahatlasın.
Ali dedi ki:
- Dama bir çocuk çıkar. Çocuğun kendi cinsini görünce gelir onun yanına. Çünki; ebedi olarak cins, cinsine âşıktır...
Kadın öyle yaptı.  Çocuğu, o çocuğu görünce oluğun üzerinden sürüne sürüne onun bulunduğu yere geldi. Böylece aşağıya düşme tehlikesinden kurtuldu. Her cins;kendi cinsinden olanı çeker, bunu böylece bilesin..

not: işbu fotoğraf iftar açıldıktan,afyon patladıktan sonra,doğaya tüm sevecenliğimle yaniden dönüp,b örtü böceğe karşı olan hassasiyetimden dolayı gözyaşları içinde çekilmiştir..tamam abarttım..ben bir yayım..
not 2: fotoğrafı anlamayanlar veya anlamak istemeyenler için;kelebek figürünün üstüne konan gerçek kelebek..:)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...