19 Şubat 2010 Cuma

which number the check in door?...:)

Share
şimdi efendim,olay şöyle ben ingilizce özürlü olarak..dez in ve betuşun hep alay konusu olmuşumdur,bundanda gayet haz alırım:)...şimdi yukardaki  fotoğraflar  ise şöyle; babam ingilizce kitap okur yalnızca..bunlar elinin altındakilerden bir kaçı..-çünkü cambridge üniversitesinde dil öğrenimi almıştır-...ve ben bu babanın ingilizce özürlü kızı olarak ailenin yüz karasıyım...:) neyse geçen rüyamda dez ile birlikte hava alanındayım ,tam uçağı kaçırıcaz falan müthiş panik..bende daha biletimi check-in yaptırmamışım...bir sürü kapı açılıyo her yere ve ben bir türlü bulamıyorum benim kontuara nerden girilio..diye bi bakıoruz yanımızda iki turist..tam dez soracak..dur ya diorum ben sorarım..böle yaman havalarında..ve o müthiş soru gelior..."which number the check-in door?...kalktığımda kendime gülmekten öldüm..rüya alemlerinde bile dünyadakinden daha ii konuşuomuşum,en azından rüyamdaki turistler ne sorduğumu anlayıp bana gösterdiler kapıyı...:)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...