28 Ekim 2009 Çarşamba

mersinde iki güzellik...

Share
biraz gecikmeli olarak,mersin fotoğraflarını yayınlıyorum..mersinde iki tane canım var,iki kankam..ne zaman br araya gelsek harika vakit geçirdiğimiz,gülme krizlerine girdiğimiz,aynı geceler ağladığımız..kısacası herşey herşey harikalaşır onlarla birlikte..sudem ve rukiyem iyiki varsınız....ilk resimlerdeki harika yemekleri rukiyem döktürdü,sonraki resimlerdeki ayrıntılar ve pastada sudem den....

harika yüksük çorbası...
kadayıf tatlısı..
mis gibi sarma ve dolmalar...
patatesli kuş yuvaları...
kaşar peynirli ,tavuklu islim...
el bombası,içli köfte...
bunları sudem yapmış,harika değilmi...

bu baharatlıklara bayıldım...
zevkli arkadaşımın zevkli mutfak avizesi...
bonibonlu pastası...
dünya güzeli ikizleri...
geceyarısı,kapuçino keyfi..(bu arada sude koya koya o kupayımı koydun diye bana çok kızdı:)))
herşey mükemmeldi,sizi seviyorum....

3 yorum:

ayci dedi ki...

bu fotolara acken bakmamali :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

yemekler çok güzel görünüyor özellikle çorbaya bittim...

mydepo dedi ki...

evet ya gerçekten süperdi..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...