30 Ekim 2009 Cuma

çarşamba neler yaptık?

Share
körebe oynadık...
parmak oyunu öğrendik...

bir haftada yedi gün var (yedi parmak açılır gösterilir)
günler günleri kovalar (eller biri önde biri arkasında parmaklar yürüyor)
haydi haydi bakalım (eller yana açılıp öne doğru kapatılarak çağırma yapılır)
yatıp yatıp kalkalım (eller üst üste koyularak yatma hareketi yapılır)
günlerimizi sayalım ( parmakları sayma hareketi)

yattım kalktım pazartesi
yattım kalktım salı
yattım kalktım çarşamba
yattım kalktım perşembe
yattım kalktım cuma
yattım kalktım cumartesi
yattım kalktım pazar

bir haftada yedi gün var (yedi parmak açılır gösterilir)
göstersin yediyi parmaklar (parmaklar oynatılır)
beş gün çok çok çalışırız (beş parmak gösterilip, çok çok işareti yapılır)
iki gün tatil yaparız (iki parmak gösterilip, eller yanaklara götürülür)
bir haftada yedi gün var (yedi parmak açılır gösterilir)
şimdi günleri tekrar say
pazartesi, salı, çarşamba, perşembe, cuma, cumartesi, pazar



önce boyadık...sonra yırttık,yapıştırdık...

dayanamadık,kendimize de yaptık...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...