5 Ağustos 2009 Çarşamba

benjamin button..

Share







evet en sonunda izleyebildim. ve iyiki izlemişim dediğim filmlerin sayısı azdır ki -çünkü boş zaman takıntım vardır-,birşey yapıyorsam değecek o geçirdim zamana...hmm...benjamin button..neden sevdim..
  • bir kere oyunculuk müthiş,ama bunu söylemek klasik,geçelim,
  • ben duru ve akıp giden yani doğal sahneleri severim,varmı var,
  • yaşlanmayı düşündüğüm zaman hep bir bunalım hissi gelirdi içime,ne kadar yanılmışım,en güzeli buymuş,tersinde durum ne kadar iç parçalayıcı..,
  • film uzun,ve bazı olaylar yaşanmasaymışta farkedemeyeceğimiz kadar kopuk ama olsun onlarıda garip bir şekilde sevdim:)
  • sonu olarak bana yaşamın gidişatı ile ilgili şükretmeyi öğretti ,o yuzden sevdim!

3 yorum:

elbruze dedi ki...

Aynen ben de süreç tersine olsa daha kötü olurmuş diye düşünmüştüm izlediğimde. Benimde aklımda yer eden filmlerden oldu.

elbruze dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
mydepo dedi ki...

evet aynı şeyi görebilmek ne güzel elbruze...sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...