23 Temmuz 2009 Perşembe

yazlık günlüğü

Share
yine 6 arkadaş toplanıp yazlığa şöyle iki günlüğüne kafa dinlemeye gittik,tabi dez de oradaydı..gerçekten harika geçtik,güldük,sohbet ettik,şarkılar söyledik,fasıllar,taklitler ,beş taş turnuvaları,sabaha kadar yapılan iç dökmeler,aynı villanın içinde birbirimiz telefonla işletmeler,akabiinde yapılan su ıslatmacaları,harika yaprak sarmları,gözlemeler,köfteler,semaverde yapılan nefis çaylar,renkli minik civcivler,gece yürüyüşleri..kısacası hepsi iki güne sığdı...harikaydı tek kelimeyle...birde bahçesinde vişneler,maydanozlar,elmalar,şeftaliler,kayısılar,soğan,kabak ve daha bir çok şey vardı..sarmayı üzüm yaprağımndan,fındık yaprağından ve fasulye yaprağından sardık,,hepsi, çok lezzetliydi..neyse her zamnki gibi ben sus,fotoğraflar konuşsun diyorum...bu arda en bol fotoğraflı yazım bu oldu..:)napıyım ya hepsi çocuklara hatıra kalsın ....
harika yeşil domatesler...

ekşi ekşi vişneler..


turuncu civciv..yazık ya..







sarma yapılmak üzere yıkanan dalından yeni koparılmış yapraklar...


meşhur semaver...


gece röntgeni...


çocukların topladığı vişnleer..




































çekirgeyle,iki sineğin ekmek derdi...




rengarenk civicivler...






10 dakkam gelince biraz uzandım,manzaramıda çekmeyi ihmal etmedim tabi..

melek hocamın başucu kitabı...




















meşhur odtü otları ,vakti zamanında teyzemden de almıştım,yine kısmetmiş...

suda ayaklarımdan düşürdüğüm sonra uzun dalma uğraşlarıyle geri çıkardığım plaj ayakkabılarım...










dutlar...










6 yorum:

iffetin günlüğü dedi ki...

fotoğraflar harika,içim açıldı.bu sene tatilimiz baya gecikti.resimler beni iyice umdurdu yalnız.şu civcivleri benim küçük görmesin .geçenlerde civciv satılıyor zannedip sosyete pazarına gitmeye bile razı oldu yavrucum.

DEZ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
DEZ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
mydepo dedi ki...

:))))

mydepo dedi ki...

ha bu arada saata vurursan 24 saati geçti ama mantık olarak iki gün orayı yaşadık,yanlış yok yani..:)

DEZ dedi ki...

öyle olsun bakalım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...