23 Mayıs 2009 Cumartesi

ağlama anne..

Share

harika söyledi üçüde,hepsi birbirinden güzel,pamelanın kıyafeti hariç herşey çok güzeldi,eskiden beri çok seviyorum bu şarkıyı,çok eskilere devlet mahallesine gidiyorum ne zaman bu şarkıyı duysam..ama yinede en çok etkileyen hakan aysevinki oldu..videoyu izlemek için youtube u açılmayanlar için buraya girdikten sonra adres kutusuna şu linki ekleyin:http://www.youtube.com/watch?v=CV5H6tv75vg ,yotube a girebilenler içinse videonun linki bu...

Ah ne hayatlar umidiyle
zamansiz yollara dustuk
ilk yenilen biz degildik elbet
gun oldu dunyaya kustuk
Aglama anne benim icin aglama
bende herkes kadar aldim acilardan
aglama anne benim icin aglama
bende herkes kadar yandim
sen ne olur cocuklugumu sakla
tek kalan bu elimde avucumda
aglama anne benim icin aglama
Her birimiz baska bir hikaye
anne bu ayriliklar niye
sen yine bir ninni soyle bana
yavrum uyusunda buyusun diye
Aglama anne benim icin aglama
bende herkes kadar aldim acilardan
aglama anne benim icin aglama
bende herkes kadar yandim
sen ne olur cocuklugumu sakla
tek kalan bu elimde avucumda
aglama anne benim icin aglama

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...