20 Şubat 2009 Cuma

izmir notları

Share



Nihayet döndük,İzmir 'den sonra Ankara turu yaptık şöyle en kısasından iki günlük..Olsun yetti bana babamı ve teyzemleri görmek nasıl olsa..Gelelim İzmir notlarına:
  • bir kere çok güzel bir şehir,her yeri kartpostal..
  • taksisinden özeline herkes çok hızlı araba kullanıyor..
  • her beş kadından üçü yaşlı ve bakımlı (özellikle göztepe de)
  • insanları sıcakkanlı,birşey sorunca Ankara insanının aksine çok ilgililer
  • alışveriş imkanları güzel çünkü kaliteli şeyleri indirimi olarak bulabilirsiniz
  • beni tanıyan herkesin bildiği ikea düşkünlüğümü orada bastırdım,çünkü Göztepe den Bornova 'ya üç vasıta ile ikea mağazalarına gittim..(ve tabi çıldırdım..)
  • havası da güzel,normalde yürümeyi sevmeyen ben orada yürüyünce dinlenmiş hissediyordum..
  • aman aman deli gibi her yer güzel kız kaynamıyor ama(hani İzmir'in güzelleri meşhur diye şartlanarak gidince çıta yükseliyor tabi..:) havasındanmıdır suyundanmı ciltleri çok güzel,yaşlı bayanların bile
  • sonuç olarak güzel gidip görmek lazım derim vesselam..

1 yorum:

DEZ dedi ki...

bana kalırsa mak 15 gün gezilecek bi şehir. beni afakanlar basar her gidişimde. bi güzelliğini de görmedim acıkcası. tabi zevkler... havası iyi hakikaten onun dışında tıklım tıkış bi kent, yaşanılası değil. giden herkesi yuttuğuna bizzat şahit oldum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...