13 Aralık 2008 Cumartesi

benim gibi nostalji severlere..

Share

Bir zamanlar sitesini keşfettiğimde (bir iki yıl önce) deliye dönüp şarkıların hepsini indirmiştim..O zaman malum arkadaş komada martı hanfendi "taktın ha sende şu nostajjiye derler idi..;)Şimdi Issız adam filmiyle yeniden değere binen nostaljiye kendileri merak sarmış durumda.Neyse efendim şimdi buradan açılan anasayfada arşive gidiyorsunuz.Açılan şarkıların yanlarındaki logoya sağ tıklayıp farklı kaydet diyorsunuz ve indiriyorsunuz..Yalnız windows media player 7 yoksa çalmıyor,(benim pc de onda da çalmadı ve gom player ile dinledim)onuda buradan indirebilirsiniz..Sevgiler..

1 yorum:

DEZ dedi ki...

sayın "mydepo" laf kondurmussun ama beni bilirsin bu heves de gecer ;) nostaljik sarkıların hepsini beğenmiyorum cunku benim çağımda bana hitap eden olsa olsa "sagopa&kolera" gibiler.. nostaljiyi anlayabilmek için o donemi yasamak, en azından "mıs" gibi hissetmek gerekiyor.. ıssız adam gunumuz sartlarında cekilmiş bi film.. henuz izleyemesem de fragmanlardan izlemiş kadar oldum.. dolayısıyla muziğini hayatıma sokmam kolaylaştı.. bilmem anlatabildim mi ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...