27 Kasım 2008 Perşembe

Share
buda nisanın paintte yaptığı hayvancık..
ilk olarak pasta börekleri koyayım dedim ama kalabalıktan diğer resimleri çekmeyi unuttum... o nedenle yalnızca isimlerini sayabilirim heralde ben; etimek tatlısı,mozaik pastası, kavutlu açma,soğanlı ve zeytinli poğaça yapmıştım..Burcu,çikolatalı pasta ,peynirli ve patatesli poğaça,harika sarmalar ve biber dolmaları yapmıştı,serap ise mayalı açma yapmıştı..Yani soframız bi hayli zengindi,zaten çocuklarla beraber toplam 45 kişi falandık (baya kalabalıktık:)),yinede yetti çok şükür ,hatta arttı bile..İkizlerin doğum günü ile arkadaşım Burcu'nun kızı Munise 'nin doğum günlerini aynı gün bizim evde yapalım dedik aralarında üç gün var zaten...Kızlar çok eğlendi..Ondan sonra ki günler hep"ne güzeldi yaa..."deyip durdular zati..:)



geçen akşam sınıf arkadaşım olan Esin e iftara davetliydik yazlık evlerinde..Betül de hazır Van'dayken buluşalım dedik. Yalnız harika bir bahçeleri var ama resmini çekmeyi unuttum,bi dahaki sefere inşallah..Çok güzeldi yine herşey,teşekkürler...
bu fotoğrafıda çekicem dedim,çektim.Eee titiz insanın hali başka..:)
geçen akşam sınıf arkadaşım olan Esin e iftara davetliydik yazlık evlerinde..Betül de hazır Van'dayken buluşalım dedik. Yalnız harika bir bahçeleri var ama resmini çekmeyi unuttum,bi dahaki sefere inşallah..Çok güzeldi yine herşey,teşekkürler...
veee işte o bahsettiğim harika bahçe..Çok güzel günlerimiz,anlarımız geçti bu bahçede ,okulu asıp geldiğimiz bile oldu...(fotoğraf sanatçısı:esin:)








ben içerideki işlerimi hallederken bu kuzularda yere yorganlarını serip üzerlerine yatmışlar,yataklarına kaldırmadan önce el ele tutuşarak uykuya dalmışlar,bu anı dondurmak istedim işte öylece...

Bu resim oturma odamda asılı,gelip geçtikçe önünden hüzünleniyorum.Çok değerli bir ablamın hediyesi,ama artık burada değil...Yine görüşeceğiz inşallah ... Güzel bir dostluk paylaştık,güzel şeyler öğrendim..Arkadaşın hayırlısıda öyle olmalı diyor kitaplarımız zaten ya,tam da o kutbul kulub lerde,avarifil meariflerde anlatılan bir arkadaşlıktı bizimkisi..Allah teala(cc) ahirette beraber eylesin...
Birkaç zaman önce ticaretini yapmayı düşündüğüm takı işi için gerekli olacak takılar dikiş makinamın üstünde yerini buldu..:) Hakan da dükkan açarsın bunlarla sen diyor.En azından şimdilik öyle bir niyetim yok ama hepsini satıcam inşallah,ne yapıyım ticaret benim ruhumda var galiba..
Geçen akşam arkadaşım Burcu'lara iftara davetliydik,harika yemekler yapmıştı..Kendisi başarılı bir makina mühendisi..bende giderken elim boş gitmeyeyim dedim ve bu çıktı ortaya,bu sefer biraz daha geniş çalıştım ,kullanımı rahat olsun diye ...
daha önce mor olan bu kalpli ahşap kutuyu üniversiteden arkadaşım rukiye böyle dekupaj yaptı,ellerine sağlık..
Akşam yaptı bunu sude.Aslında çok sık olarak bu tür girişimlerde bulunuyor ve gerçekten güzel işlerde çıkarıyor.Gerçekten yatkın,demekki gerçekten bu işler birazda genetik (nede olsa annesi grafiker eskisi:)) Tepsisi,kahve fincanı ve kaşığını yapmış şeker kızım...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...